marketing blog - ivóvíz kezelés - mobilmarketing - google web online - honlapoptimalizálás - keresőmarketing - szerviz budapest

pr marketing blog

Keresőbarát weboldal készítése

2013. január 05. - marketinges
A Google-alapú honlapoptimalizálás célja: Keresőbarát weboldal készítése - releváns tartalom: szövegírás -

Optimalizáld kedvedre a Google keresőt, más örömöd már úgysem marad ebben a cudar világban (cintányéros!), és örülj annak, hogy a Kárpátalját bemutató honlapod feljött a találati lista élére mindenféle arvisura nélkül. Nem érted az ukrajnai helyzetet, sebaj, te csak foglakozz a hatékony weboptimalizálás elméletével egy nagy kockás füzet előtt görnyedve napestig. A honlapok előtt ismeretlen a hála fogalma, nem éri meg beléjük feccolni mindazt, amit egy seo-mester a keresési optimalizáció során megtanulhatott Kárpátalján. Ne keresd a Google kegyeit, azután, amit tettél vele. Fő a hatékonyság és a termelékenységi mutatók tervezett maximalizálása a választási kampányok időszakában a Putyinnal megkötött szerződés, Paks és Csernobil relációjában. Ez akkor is igaz, ha nem játszunk asszociációs játékot a blogban és nem szórjuk szemétre az állami diszkontjegyeket mindannyiszor, ahányszor csak a kormány fehérneműt vált az ivaros szaporodás rezidens és redundáns szervezeteiben alkoholos befolyásoltság és szexuális izgatás (zaklatás) közepette.

Ukrajnában zajlik a forradalom, a Kijevi Majdan vagy mos, vagy majdan vérfürdővé fog válni, de addig a weboldal optimalizálás és csúzlizás továbbra is kedves elfoglaltsága marad a tüntetőknek a Google-sátrakban.

Az ilyen esetekben ajánlatos indítani a sms-küldő pszichodrámai terápia-csoportokat a társas lélektan megigazulása és a legitim kormányváltás érdekében akkor is, ha ezt Orbán Viktor és Gyurcsány Ferenc nem így képzeli.

A honlap keresőbaráttá optimalizálása

honlap-keresobaratKeresőbarátnak  az olyan weboldalt nevezzük, amely a fontosabb keresőszempontok betartása mellett a lehető legnagyobb mértékben alkalmas arra, hogy a keresőprogramok (pl. Google) találati listáin vezető pozíciókat szerezzen, első oldalra, első helyre kerüljön. Alább a keresőbarát honlap elkészítésénél felmerülő legfőbb szempontokat és tényezőket veszem sorra - illetve csak azokat, amelyekről anélkül szólhatok, hogy szakmai titkaimat kibeszélném. Tudni kell, hogy a kritériumok száma százas nagyságrendű, de a Seo-szakemberek általában csak 20-25 szempont alapján végzik mind a honlapelemzést, mind a weboldal tartalmának és struktúrájának keresőbaráttá tételét. Még így sem lehetséges mindegyiket egyszerre érvényesíteni, ezért a gyakorlatban általában kissé alább kell vennünk az igényeket (lévén a weboldalak tulajdonosai s ragaszkodnak bizonyos elvárásokhoz) és a legtöbbször már keresőbarátnak tekinthetjük azt a weblapot, amelyen a 6-7 legfontosabb és legalább 8-10 kiegészítő szempont érvényesül.

A szó tágabb értelmében véve a honlap keresőoptimalizálás két külön tevékenységet jelent:

  1. magának a honlapnak az alkalmassá tétele arra, hogy keresési pozíciókat szerezzen (megfelelő felépítés, keresőbarát tartalmi és szerkezeti elemek alkalmazása, a szöveg kulcsszó-relevanciájának elérése, feliratok, képek, linkszövegek stb. optimalizálása),
  2. a honlap külső webtámogatása (lényegében: megfelelő számú és minőségű külső szöveges hivatkozás az oldalra, azaz: linképítés).

Honlapoptimalizálás: készítsünk keresőbarát weboldalt

Mielőtt a részletekre térnék, hadd hangsúlyozzam a honlapszöveg fontosságát. A szerkezeti-technikai szempontokat megelőzve mégiscsak az a legfontosabb, hogy a weboldalra írt szöveg tartalomgazdag, informatív, fontos, érdeklődésre érdemes legyen. Ha a website nélkülözi az ilyen szöveget, akkor nem sokra megyünk az egyes kitételek betartásával.

Tovább

Arvisura-Google: linképítés

Keresőmotor optimalizálás hivatkozási háló kiépítésével

seo: google honlap optimalizalasLinkprofil építés

 SEO-cél: keresőbarát weboldal készítés Arvisura-Google honlapoptimalizálás és szakértői linképítés segítségével a honlap organikus helyezéseine javításához. Kezdjük az elején. Nem árt tisztázni az optimalizációs folyamathoz kapcsolódó alapfogalmakat.

A hatékony Google keresőoptimalizálásban a legfontosabb szerepet játszó tevékenységről van szó. Ennek során, vagyis az úgynevezett linképítés során egy bizonyos kiválasztott honlapra külső weboldalakról hivatkozások mutatunk rá abból a kifejezett célból, hogy az adott weboldal a Google-keresések találati listáján kedvező pozíciót nyerjen el bizonyos előre meghatározott kulcsszavakkal (keywords).

Az ilyen linkelést lehet automatikusan, rutinszerűen, vagy akár “iparszerű” futószalag-munkával végezni – és lehet költői hozzáállással, metaforikus érzékenységgel. Az előbbit a Nagy Kereső újabban egyáltalán nem értékeli, mi több szankciókkal sújtja.  Éppen ezért vált szükségessé olyan módszerek kidolgozása, amelyek a

Kreatív linképítés

eljárásaival törnek babérra. Bár magam is sokat hallottam eddig is róla, én csak mostanában ismerkedtem meg a cseremisz nemzet nagy fiának, Arvisura Cserezár linképítő mesternek a speciális módszerével. Cserezár forradalmi változásokat vezetett be a keresőoptimalizálásban és a Google linképítésnek olyan kreatív és tartalmi alapú eljárásait vezette be, hogy a Google kereső őfelsége mind a tíz redves ujját megnyalhatja utána. De a lényeg a lényeg:

Google Link building Arvisura módra

Az Arvisúra típusú link építés (vagy ayurvédikus google linképítés) kifejezés jelentése: az internetes tartalmakat szkennelő keresőmotorok optimalizálásának (Search Engine Optimization = SEO) egyik legfontosabb, legtöbb munkát és szaktudást igénylő azon fázisa, amelynek során külső webes hivatkozások (linkek) elhelyezése  révén azt kívánjuk elérni, hogy valamely kiválasztott honlap (a céloldal) bizonyos előre megadott kulcsszavakra mint keresőkérdésekre nézve az internetes keresések találati listáin a lehető legjobb pozíciót foglalja el és tartósan meg is tartsa azt.

Komplex Arvisura Google linképítés

Az egyedi módszer fő jellemzője, hogy kizárólag saját webrendszerre támaszkodik, azaz nem vesz
igénybe idegen weboldalakat. Ezen a réven biztosítható, hogy a kulcsszavas hivatkozások minden esetben egyedi és lehetőleg releváns szövegkörnyezetben szerepeljenek.

Az Arvisura típusú kreatív és komlex, tartalmi alapú Google-optimalizációs  link építés tehát szövegösszefüggésekre (lásd: releváns kontextus) támaszkodik, mögötte tényleges tartalmi megfeleltetések állnak – leginkább ezért élvezheti a Google-kereső támogatását és ezzel kerüli el a büntetéseket, amelyek a Google Pingvin algoritmus-frissítések óta (2012. április -2013. május) fokozattan sújtották azokat a weboldalakat, amelyeket egyoldalú optimalizálás, link-katalógusokban való tömeges regisztrálás, spam-blogolás stb. révén igyekeztek kedvező pozícióhoz juttatni.

Saját magáról roppant szerényen Arvisurának keresztelt metódus lényegét Cserezár ezekben a pontokban foglalta össze az érdeklődő amatőrök számára

  1. Figyu: ne azt csináld, amit a többiek.
  2. Figyu: építs baromi nagy web-birodalmat.
  3. Hosszú esztendőkön át kereszthivatkozások variálásával erősítsed a honlapjaidat.
  4. Írj olyan blogokat, amelyek ezres olvasóközönséget vonz.
  5. Vidd a Google-lista élmezőnyébe néhány keresett szolgáltatást vagy gyakran keresett fogalmat leíró oldaladat.
  6. Szerezz néhány oldaladnak 5-ös PR értéket, több tucatnyinak 4-est és néhány száznak 3-ast.
  7. Tornázd a Google-találatok élére egy-két blogodat és statikus oldaladat olyan kulcsszvakkal mint keresőoptimalizálás, seo, linképítés, honlapoptimalizálás, keresőmarketing, google optimalizálás, weboldal optimalizálás…. – ezeket hirdesd meg, hogy egyéni módszerekkel vállalsz hatékony linképítést.

Ez a 7 aranyszabály. Ez az arcisura kereszthivatkozásos, fraktálhálózatú Google linképítés Arvisura-változata

Tovább